keylogger software email continue reading Ekran izleme programları Best keylogger software free Telefonla yer belirleme Telefon nerde oldugunu bulma Golden Iphone 4s telefon takip programı visit web page Turkcell telefondan yer tespiti Free keylogger Keylogger Keylogger pentru Keylogger download Cep numarasından yer tespit etme programı indir Volvox keylogger Bilgisayarı takip Keylogger türkçe karakter Telecharger keylogger Windows keylogger tespit check this out Family Pc kontrol Telefon uzaktan Windows için keylogger Skype de Android telefon takip etme programı Casus Descargar keylogger Beyond keylogger nasıl kaldırılır see more Micro keylogger windows 8 continue reading Iphone altın takip programı click at this page iphone spy como localizar a una persona por medio del celular telcel undetectable keylogger 2017

A free template from Joomlashack

A free template from Joomlashack





Bayilik Girişi






Şifremi unuttum !
Siz de bize katılır mısınız ? Kayıt Olun

Referans Galerisi

Anketimiz

Bize Nasıl Ulaştınız ?
 

Syndicate

Kimler Sitede

Öztim'den En Yeni Haberler

Sitemiz yeni yüzü ile yayında
 

Öztim Yapı Referanslarımız

Frontpage Slideshow (version 2.0.0) - Copyright © 2006-2008 by JoomlaWorks

Anasayfa
Dekorasyon aşkı boya sektörünü yeniden ayağa kaldırdı Yazdır E-Posta
Yazan ddddd   
Tuesday, 04 November 2008
Makale içeriği
Dekorasyon aşkı boya sektörünü yeniden ayağa kaldırdı
Sayfa 2
Türk tüketicisini saran dekorasyon merakı, 2007 yılını yüzde 10 küçülme ile kapatan boya sektörünü canlandırdı. Sıradışı, ışığa ve bakış açısına göre değişen renklerden ahıap malzemeler üzerine kolayca uygulanan dekoratif amaçlı ürünlere kadar pek çok seçenek sunan sektör, "Evimi nasıl dekore etmeliyim, kime boyatmalıyım" diye düşünenlerin imdadına yetiıti. Boya üreticileri şimdi canlanan pazarda bir adım öne geçebilme yarııına girdi.  
Bu yarış yeni yatırımları da tetikledi. Kimi daha hızlı ürün sevkiyatı, kimi kapasiteyi artırmak kimi de yeni ürün geliştirmek için yatırıma yöneldi. 

Türkiye'de yıllık kişi başı boya tüketimi 5.5 kg civarında, Avrupa'daki ortalama rakamlar ise 15-25 kg arasında. Boya şirketleri sektörün 2007'deki daralmasının geçici olduıunu, Türk boya pazarının henüz yolun baıında olduğunu belirtiyor. Türkiye pazarının yüzde 80'ini yenileme, yüzde 20'sini de yeni binaların yapımı oluıturmakta. Yenileme pazarının yüzde 20 azalma göstermesi sektörün yüzde 10 küçülerek, 2007 yılını 1 milyar 80 milyon dolarla kapatmasına sebep oldu. Boya şirketleri bu küçülmenin tüketicinin dekorasyona olan ilgisinin artması ile 2008'den itibaren telafi edileceıini düşünüyor. Firmalar bunun için de hizmet, lojistik, ürün ve kapasite gibi dört koldan yatırıma soyundu.
Kendi evini kendin yarat 

İstanbul Kalamış'taki "Kendi Evini Yarat" merkezi ile renk ve rengin dekorasyonda kullanımı hakkında ücretsiz danıımanlık hizmeti vermeye baıladıklarını belirten Marshall Boya Ağ Satış ve Pazarlama Direktörü Gökhan Erel, bu merkezlerin sayısını artıracaklarını söylüyor. "Stratejimizi renk iletişimi üzerine inıa ediyoruz. Geleceıin boya ve renk pazarlama sanatını kurguluyoruz" şeklinde konuşuyor. "Dekorasyonun en önemli parçası duvardır" konseptinden hareketle Colorizer 2 programını da hayata geçirdiklerini kaydeden Erel, "Tüketiciye bilgisayar veya cep telefonundan, seçilen rengin duvarlarda nasıl duracağını önceden gösteriyoruz" diyor.  
 
Boyacılar da üreticilerden 

Belirsizlikler nedeniyle 2007 yılında olumsuz etkilenen boya sektörünün yeniden hareketlenmeye başladığını belirten Kalecolor Ürün ve Marka Yöneticisi Yasemin Kurtçu Meıe de "Kalecolor olarak ıu an Türkiye'deki 5 büyük boya üreticisinden biriyiz. Amacımız yenilikçi ve yaıam alanlarına stil katan yaklaıımımızla tüketicilerimize farklı ürünler sunarak Türkiye'deki ilk 3 boya üreticisinden biri olmak" diye konuşuyor. Meşe, duvarlarda dekoratif etki yaratmak amacıyla sedef, metalik, ışığa ve bakış açısına göre rengi değişen reflekte, bronz, bakır, lal gibi renk seçeneklerinin bulunduğu "İstanbul Dekoratif Ürünler Serisi"ni piyasaya çıkardıklarını söylüyor. Tüketicilere boyacı bulma konusunda da yardımcı olduklarını belirten Meşe, geliştirdikleri "Tanıdık Servis" hizmeti ile boyama işlemi de yaptıklarını ifade ediyor. 

Türkiye'de tasarım ve farklılaımanın önem kazandııını belirten Jotun Boya Dekoratif Müdürü Korkut Kulbul ise yeni ürünlere, zengin seçeneğe ağırlık verdiklerini açıklıyor. 1993 yılından beri Çerkezköy'de üretim yapan Jotun Boya yeni ürün geliştirmenin yanı sıra depolama alanında da önemli yatırımlara soyunmuş durumda. Firma, hammadde ve stokları saklamak için yeni tesisler kurmayı düşünüyor. 



Son Güncelleme ( Thursday, 11 February 2010 )
 
Sonraki >